Water for elephants

Som vanligt är jag uppe med tuppen....jag är ju ledig så det är klart jag inte ska sova länge...
Det gör i och för sig inte så mycket, det är söndag och jag har inte tänkt göra speciellt många knop idag. Jag fick en gigantisk hög med skvallertidningar och andra tidningar av Anna igår så jag ska plöja igenom dom och bara ta det lugnt. Vi hade jättemysigt igår, handlade lite smått och gott och åt mat och pratade ett par timmar. Jag köpte årets första jordgubbar, inte svenska såklart men dom kostade bara 5 kr asken så jag var tvungen. De smakade helt okej! Sommaren kändes snäppet närmre genast. Anna som skämmer bort mig gav mig en jättefin skjorta som jag får ta och visa en annan gång, just nu är jag i mitt esse i min morgonrock ;)




Sedan rullade jag hem...

Wille kom hem strax före tre inatt och det ska bli spännande och se hur han mår en dag som denna.
Häromdagen bokade han iallafall en resa till Barcelona åt oss. I slutet av maj åker vi ett par dagar och det bästa av allt var väl att för oss båda två tur och retur så kostade flygresan ca 700 kr! Dessutom går planet från karlstad vilket nästan känns som man flyger hemifrån sin egen uppfart ;)

Veckan som kommer bjuder på jobb såklart, en kontaktpersonsdejt, och lite annat smått och gott. En sak har jag iallafall bestämt och det är att på fredag ska jag gå på bio. Premiären av Water for elephants. Robert Pattinson i ny tappning: ja tack! Utöver det så verkar det vara en bra film. See for yourselves:




Om inte annat så får ni ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback