31/8

Hej hopp,
dagen blev inte så arbetslös som jag trodde. Blev inringd vid halv tolv och jobbade till halv fem så några timmar blev det iallafall! Ska jobba 9-14 imorrn med.

Just nu tokåskar det och har gjort i typ två timmar snart, mullrar väldigt mycket men det kommer inget regn och inga blixtrar...det får det gärna göra tycker jag för det skulle vara mysigt!
Fick ett sms förut att vagnen har kommit till stället som ska köra ut den, så jag ska ringa o boka en tid då de kan komma o lämna den....det kallar jag snabb leverans!! :D

Snart är det fredag och det ska bli så mysigt att få åka i väg med Willy en sväng, även om det bara är Ullared vi ska till...Jag insåg även igår att Ullared ligger nära brorsans jobb i Slöinge så vi startar dagen där med gott bröd och underbara bullar!! Om ni åker till Ullared eller Falkenbergtrakterna så rekommenderar jag verkligen att ni åker in i Slöinge och gör ett besök på Solhaga Stenugnsbageri, världens sötaste bageri med sjukt bra produkter! SIA glass ligger även där om ni är glassugna ;)
Solhaga har iallafall blivit vääldigt populärt och medverkat i diverse mattidningar, dagstidningar osv. Så gillar ni surdegsbröd i alla dess former, sötebröd och annat smått o gott så gör er själva den tjänsten! Ni kan kika här sålänge:
Solhaga

Lite mat och sen soffhäng resten av kvällen, hoppas fortfarande på det där regnet...
Peace.

Kommentarer
Postat av: Mia L

Härligt att vagnen kom så snabbt! Här hemma agerade den kattsäng i några månader och gör det fortfarande =)

Kan bara förvarna att de kanske inte kommer till utsagd tid... Till oss kom de på förmiddan fast vi avtalat eftermiddag, men de chansar kanske om de har vägarna förbi. En egen taxi kom den med iallafall vagnen. Fint ska de va =)

2011-08-31 @ 19:39:17
Postat av: Emma

Haha ja jag är väl rädd för att det kommer bli kattbädd här med ett tag framöver...hellre vagnen än spjälsängen känner jag...=)

Vilken lyx med egen taxi....men å andra sidan, klart ett vrålåk ska åka vrålåk i sin tur ;) Tack för tipset, ska ringa idag o kolla läget med dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback