Antika fynd?

Min mamma och moster gick upp på mormor och morfars vind idag och titta vad dom hittade!





Mormors näst intill oanvända skor från kanske 60-70 talet! Storlek 37 och som gjutna för mig :D
Tur för mig att jag inte redan har gått o köpt ett par liknande för minst en femhundring.
Nu får det väl vara sommar ett tag till iaf så jag kan få använda dom nån dag!

För övrigt kör vi på tacos idag, det händer nästan aldrig i detta hushåll längre men det kändes enkelt idag.
Jag har haft lite magont på eftermiddan, tror dock inte det är bebisrelaterat utan mer magkatarr liknande. Får vi hoppas! ;)
Det regnar och så fort det blir lite mörkt ska jag tända ljus och bara mysa till det med resten av den lilla familjen vi har.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Shit vilken tur du har! Superfina ju:)

Längtar efter våra bebbar så jag kan dö nu, min kompis E fick en liten Hedda Cornelia Vega i förrgår o hon är söt som socker! Nu har alla jag känner fått tjejer så rent statistiskt borde vi få en kille... Hörs, kram

2011-08-06 @ 10:05:23
Postat av: Emma

Jag längtar också! Ska bli så roligt och se vilka filurer som gömmer sig därinne =)

Vilka härliga namn din kompis bebis fick, alla tre gillar jag! Jag tror att ni får en tjej ja! Ska vi sätta lite stålar på det här eller vad tror du? ;)

2011-08-06 @ 23:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback