Blixtar o dunder


Jag cyklade nästan ihjäl mig på hemvägen idag, jagad av stans åskväder....regnet började ösa ner så fort jag kom innanför dörren - thank god. Strömmen gick två ggr och smällarna fick mig att inse att jag tycker att åska är lite småobehagligt. Iallafall på cykel.

En stängningsdag av två denna vecka är iallafall gjord så det känns bra. Såg även min lön för juli idag och det var längesen jag fick en heltidslön så det känns också väldigt skönt med tanke på allt vi måste inhandla. Ullared får  bli runt löning denna månad.

Just nu önskar jag att jag hade en stor marabou paradisask framför mig meeeen det har jag inte.....kanske en glass? Köpte GB's gräddglass med piggelinsmak förra veckan och strutar så i brist på choklad kan det få bli substitutet....jag har ju faktiskt ätit mat...och jag åt upp alla mina grönsaker!

Bjussar på några bilder från besöket hos madde och pär häromdagen innan jag ger mig själv sockerchock:






Sötaste Alfons!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback