En hel del röda fiskebodar och hav ...

Koster
i
mitt
hjärta





















Sydkoster kyrka....ska det bli ett bröllop här nästa sommar eller inte? ;)




Wille som sympatigravid...




Det var faktiskt ett bröllop när vi gick förbi kyrkan igen, pyntad flakmoppe - ingen dum idé! :D








Papi♥ vid kvällsmiddagen på Ekenäs hotell


Pappa och Wille inledde middagen med ostron




Jag åt färska räkor, mmmmm!


Äkta knubbsälar =)


Udda blev såklart supernöjd över att hennes bästa kudde äntligen var hemma igen....men hon tjurade en kvart först.

Dygnet på koster var hur härligt som helst. Det känns dock väldigt konstigt att ha varit mer på syd än nord för första gången i mitt liv. Nord är en helig plats för mig och hela min familj. Tanken var att vi skulle spendera hela lördagen på nord, bada på mitt favvoställe osv. Men diverse gravidkrämpor satt sina käppar i hjulet och jag fick nöja mig med en annan badplats och lite mindre av nord än vad jag ville.
MEN jag fick ialla fall vara där och jag badade i havet som är så galet skönt och fräscht. Vi åt fantastisk middag på kvällen och vädret var verkligen på vår sida.

Idag var det fortbildningsdag för förskolorna här i stan, jag jobbade på dimman för de barn vars familjer inte hade möjlighet att ha sina barn hemma. Det skulle ha varit fyra, det slutade med två.....så det var lite segt.
Jag känner mig så tung och trött i kroppen så fort jag entrar jobbet, och alla andra krämpor jag gnäller över i den här bloggen kvarstår och jag hoppas jag kan hinna få lite havandeskapspenning innan lillstrumpa är ute. Men i de semestertider som har varit så har det inte varit så lätt att få tag i människor som ska ge intyg osv...Så vi får väl se hur det går.
Nu kommer jag jobba mycket mindre ett tag framöver, inte bra för plånboken men mycket behövligt rent fysiskt.
Jag har även landat i nån dålig sömnperiod, jag sover men det är ingen skön sömn och jag känner mig inte utvilad.

På torsdag är första gången med föräldragruppen, vi ska gå för att se hur det är och om man kanske känner till nåra?

Kommentarer
Postat av: Anna T

Härliga bilder,otroligt vackert så jag röstar för bröllop <3 Ta hand om kroppen och njut av hösten som är på väg. Kramar

2011-08-15 @ 18:43:10
Postat av: Sara

Fina bilder o fin mage:) Spännande med bröllop;)

2011-08-15 @ 22:51:23
Postat av: Maria R

Underbara bilder! Och självklart ska ni slå till med ett bröllop!! :)

2011-08-16 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback