En måndag som så många andra...

Jora'så att igår var jag ju och fixade naglar hår och lite uppfräschning av mina icke existerande ögonbryn...
Håret fick sig lite ljusa slingor och topparna blev klippta. Så nu känner jag mig ändå rätt redo för höst!
Och idag är det väl ändå höst? Regn, småkallt och blåsigt.

Jag har inga bra kort på håret och för er som aldrig ser mig ser nog ingen större skillnad jag ser fortfarande ut som jag alltid gör...jättespännande verkligen....Tyvärr ser jag plågad ut på bilden men det får ni stå ut med! ;D


Livet är hårt...


Jessica försöker få världens tjockaste hår torrt..


Nagelfix på Marielles nagelsalong i Kga, Jennifer hette tjejen som gjorde sitt examensprov på mig och Marielle sitter till höger!


Resultatet! Ni har ju iofs inget att jämföra med .....kan inte längre få av mig min förlovningsring heller...lovely.

Idag jobbade jag som vanligt nuförtiden, förmiddag! När jag kom hem plockade jag lite sen åkte jag till Emelie som hade sin första dag i mammaledighetens vardag då Ulf började jobba idag. Stina o jag hade en pratstund medan mamma Emelie hämtade Olle på förskolan, sen hann vi med liten promenad till affären mellan det vanliga pratandet!


Vi pratade om allt mellan himmel och jord...

Sen tog min energi helt plötsligt tokslut och jag åkte hem o lagade maträtten ni ser i föregående inlägg, har ätit och nu har jag en väldigt molande värk i svanken och lite i magen så jag ska bara sminka av mig sen dö lite i soffan resten av kvällen.
Robinson ska väl få en chans, och sen ska Willy och jag lära oss lite om Sveriges historia kl.21....

På återseende som man brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Du är jätte fin,tack igen för en jätte trevlig dag:) Kram

2011-08-29 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback