Häromdagen fick jag en liten gratispåse me...

img_7506 (MMS)

Häromdagen fick jag en liten gratispåse med massa bra prylar i av min kära kusin som hon i sin tur fått via sitt jobb. Förutom det fick jag även låna två böcker om förlossning av henne, och denna läser jag just nu. Intressant och givande men jag får lite puls av att läsa allt känner jag. Skräckblandad förtjusning är väl en bra beskrivning! Har innan detta snabbstädat o bakat goda kladdkaksmuffins som jag smakade hos Emelie igår. Dammsugningen är sparad till Wille och vi får väl se hur glad han blir över det ;) som det ser ut nu blev jag även arbetslös ons+tors då barnet jag är förstärkning åt insjuknade i feber idag......dyker inget annat upp så får jag väl se det som vilotid! Ullared på fredag lär ju ta lite krafter;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback