Skruttdag med bra avslut

Idag har jag haft en sån där katastrofal jobbdag, ni vet då det känns som om man vill lägga sig ner på golvet och gråta en skvätt. Jag vet inte vad det har varit med barnen men ingen och då menar jag ingen har velat lyssna, alla har haft en ljudnivå som inte var från denna värld och min tålamodsgräns har verkligen prövats. Om det var vädret eller om jag var överkänslig just idag vet jag inte men fy fan ärligt talat jag ville byta "karriär" när jag åkte från jobbet. Inte ofta jag har känt så, så det var inte en kul dag!

Imorrn hoppas jag både på bättre väder och mer tålamod. Men jag märker verkligen att kroppen börjar ta stryk av att göra vissa saker på jobbet, t.ex att hela tiden böja sig ner och plocka upp saker - det känns som jag ska spy varje gång.....skötborden är inte av modernaste slag och barnen som kan får kliva upp själva via en pall men det är inte lika lätt att ta sig ner så oftast lyfter man iallafall vilket också kan få mig att spy alternativt gå av på mitten. Mina hälar vill dö en kvart efter jag vaknar på mornarna - vilket inte är så lätt när du går och står större delen av dagen.
Ja osv osv, då har jag klagat lite.

Avslutade iallafall dagen med att följa med Emelie och Stina till Bergvik en sväng. Köpte en body och ett par byxor till bebis på H&M för en mindre slant, och ja nu får vi väl verkligen "hoppas" att det är en tjej som kommer ut för byxorna var rosa/brunrandiga och tyvärr så är jag nog en sån som aldrig skulle sätta på en pojk rosa kläder...kalla mig old fashion meeen så är det!

Imorrn öppnar jag och kommer att behöva gå upp i ottan än en gång, är så trött!! Men jag slutar tidigt iallafall och ska då hem och städa och greja. Fredag hinner jag inget för då stänger jag och i gryningen på lördag åker vi till Koster, äntligen! Även om det bara är för en natt och det ska spöregna så ska det bli underbart! Jag kan aldrig poängtera nog mycket hur underbar plats det är. Det ska bli mysigt att få vara där med hela familjen.
Snällaste Anna kommer och är kattvakt till mina gullegrisar och det är jag väldigt tacksam för!
Sen på måndag ska jag upp i ottan igen...men den ångesten tar vi då! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna T

Jag ser framemot att skämma bort dom :) Kram

2011-08-11 @ 19:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback