Babycakes

Förmiddagen har just passerat och Madde, Alfons, Emelie, Olle och Stina och jag spenderade morgonen/förmiddagen i östermalms lekpark med lite lek och fika. Sen kom det regn! Självklart. Men det var iallafall varmt och skönt att komma iväg och göra nåt vettigt med lördagsmorgonen! Emelie och de små liven följde med hem en stund medan Madde och Alfons åkte hem till mormor och morfar. Nu väntar jag på att min pasta ska koka klart så jag kan äta lite lunch och sen kanske en liten sovstund vore på sin plats? Sover sissodär bra på nätterna måste jag säga o inatt var det galet varmt i sovrummet. Wille jobbar till tre o sen får vi se vad vi hittar på för spännande ;)

















Nu har Wille o jag bestämt att på fredag nästa vecka åker vi till Ullared och jag hoppas vi kan fynda lite.
Wille fick ett ryck häromdagen och satt ihop spjälsäng och skötbord så nu finns det på plats, rätt skönt även om det är två månader kvar. Ska bara inhandla madrass osv så blir det nog bra. Vill inte lägga i nåt mjukt där i än på ett bra tag för jag är rädd för att katterna vill ligga där och det vet jag inte om det är en så bra idé!




Udda provar...



Nej powernap it is!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt med spjälsäng på plats:) å vilken underbar omvälvande grej ni ska få vara med om. Jag o Jimmy brukar ofta prata om förlossningarna o hur det var. Det jag längtar allra mest efter o tyckte var så roligt var att ÄNTLIGEN få meddela att det var över och att det gått bra. Att få ringa bästa mamma o pappa och meddela att barnbarnet kommit. Får rysningar när jag tänker på det:)

Hoppas du har en underbar dag! Inte alla som har såna fina vänner som fixar en sån "må-gott-upplevelse" bara sådär. Ha det bäst!

2011-08-28 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback