Det här är en av de skönaste morgnar som j...

img_1078 (MMS)

Det här är en av de skönaste morgnar som jag haft sen Junie föddes! Jag har vaknat före henne, först vid tre i natt då hade hon sovit sen nio, jag hade inte hjärta att väcka henne vid tre men var tvungen att pumpa ur annars hade jag  avlidit på plats... ;) sen vakna hon strax efter men ändå! Hon fick stans hicka så vi gosade ner henne mellan oss och hon somnade om, jag vaknade tjugo i sju och ungen sov fortfarande men då fick jag peta lite på henne, jag har haft lite konstiga känningar av nåt som liknar mjölkstockning så för att undvika detta mer så fick damen i fråga äta halvt i sömnen ;) Vi morgonmyste lite alla tre sen somnade hon igen, Wille fixa frulle o jag låg kvar i sängen och läste! Lyxigt. Nu ska jag duscha, sen blir det två månaderskontroll på BVC och sen lite ärenden på stan. Sen mina vänner ska jag på galej ikväll, spännande va?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar att ha Lily hos mig i sängen. Häromkvällen när vi gått en promenad lyckades vi få henne att sova i sin säng (i sitt rum) och jag längtade halvt ihjäl mig. När hon vaknade vid 00.30 innan jag hade hunnit somna kände jag mig jätteglad och somnade vääldigt gott bredvid henne=)

Hoppas resten av dagen blir lika härlig för er!!

2011-12-22 @ 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback