Efter ett par timmar i Karlstad med halvda...

img_7743 (MMS)

Efter ett par timmar i Karlstad med halvdan reashopping så finner ni mig nu i soffan, frusen och med värk i kroppen - måtte jag inte bli sjuk! Storebror och Elin och lilla Lina är på väg hit och ska göra chokladrulltårta med hallon och grädde när dom anländer har det sagts! Skönt o få fikagäster som bakar sitt eget fika :D Emelie o jag började dagen med ett besök på Kaviar på Kasernhöjden som bara serverar frukost, fröken andrejenko fyller ju år på självaste nyårsafton så frullen blev min lilla födelsedagsgest! Tycker att rean var kass om jag ska va ärlig, blev två ynka vardagströjor à 50:- st från Gina och en kofta från bikbok. Jag köpte en pyjamas till min frusna sambo, dock inte på rea. Junie fick sig lite också. I helgen är det den här familjen som tar tag i garderobsrensning och försöker få lite organisering för nu börjar 67 kvadratmeter kännas trångt...! Jag längtar efter Wille som jag hann säga hej o hejdå till i dörren när jag kom hem, skulle kunna göra varsomhelst för att han skulle vara ledig imorrn. Nej dags för fikabesök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback