Jag kommer aldrig till datorn känns det so...

Jag kommer aldrig till datorn känns det som så det får la bli ett mobilinlägg till sålänge. Det är fredag! Lovely. Fast idag är Willy inte ledig som han har vart ett par fredagar i rad innan, plus att han jobbar dag imorrn och söndag, det känns surt! Under veckan som gått har vi hunnit med diverse, Emelie och jag tog en minisväng till Karlstad då hon skulle köpa kakel och vi hoppade in på bergvik i all hast, sen var jag och junie på BVC och kollade läget! Dunderklumpen väger nu 4670g och är 56 lång!:) Wille var ledig i onsdags och vi styrde bilen till Ikea för att fixa sista klapparna. Sen åkte jag till anna i Kga, hon var här i söndags o färga mitt hår...två ggr! Mitt hår måste lida av amningshormoner eller nåt för det blev inte bra så i onsdags blev det tredje gången gillt, inte heller då blev det bra så nu ser jag uringul ut i håret och det känns sådär kul. Så snällaste Anna och frisörsyster Jessica kommer hit på söndag och hjälper mig igen!! Då passar jag även på att klippa mig...funderar på att klippa av skiten!:) Vi har även börjat lägga Junie i sin säng, och första gången som var i tisdags gick över förväntan. Vi la henne vid halv nio och hon låg där och grejade tills hon somnade runt tio. Var inne o stoppa in nappen ett flertal ggr men hon var aldrig ledsen. Sen sov hon till tre! Och efter amning la jag tillbaka henne och hon sov till sex, så det var en toppennatt. I förrgår fick hon magknip efter amningen vid tre och då la jag henne i vår säng men det blev inte så mycket mer sömn efter det. I natt sov hon till två och sen blev hon ledsen när jag la tillbaka henne i hennes säng, så då fick hon sova hos oss och vi fick göra rent näsan o greja innan hon kunde somna om, det är lite jobbigt att vara snorig :( Idag slappar vi, är trött och det enda som är planerat är en handling när Wille kommer hem! Ja det var väl det jag hade att "säga" för tillfället...lika intressant som vanligt! Ser fram emot julveckan som innehåller julgodistillverkning, slå in julklappar, lite "fest" på torsdag med Tove, Oscar med flera, ska bli kul att få göra i ordning sig lite och inte dra runt osminkad i morgonrocken som jag gör alldeles för ofta nuförtiden! Sen äre jul sörrni! Hoppas det blir en bra sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback