Lurrdag

Saturday sweet saturday!
Vi har en skön dag utan måsten. Tog en promenad till coop, sen en sväng till systemet för att inhandla en flaska vin då vi ska till mamma o pappa och äta ikväll....jag funderar på att ta mig ett glas...och sen pumpa ur. Jag har inte tagit ett glas rödvin på snart ett år, det börjar suga i tarmen ;)
Efter lunchen slängde vi ihop marängsviss, och slängde sen oss själva i soffan framför en film som vi alla tre somnade framför, skönt!

Om två veckor är det jul och jag har längtat och längtat men helt plötsligt börjar jag känna mig lite likgiltig? Om det beror på vädret eller grinchen som jag har här hemma (läs wille) vet jag inte men jag hoppas jag får tillbaks känslan av julmys snarast! Imorrn ska jag iallafall göra en ny omgång saffransbullar för dom är slut. Jag borde även köpa klart mina julklappar.

Alltid såhär i juletider saknar jag släkten i USA, och jag önskar varje år att vi kunde fira jul tillsammans!



Fick även nya bilder på sötaste Valentina idag som har blivit så stor!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback