Mitt lilla hjärta. Hon är allt bra snuttig...

img_6464 (MMS)

Mitt lilla hjärta. Hon är allt bra snuttig den där lilla människan som har flyttat in i våra hjärtan. Hon har en stark stämma och en vilja av stål redan. I natt när jag sög rent hennes lilla snoriga näsa (ja det precis lika mysigt som det låter) så gav hon mig världens leende ungefär som ett tack för att jag befriade henne från snorormar i näsan, vem kan inte låta bli att bli varm i hela kroppen då oavsett om klockan är 03.30 eller ej!  Idag slutar pappan i huset tidigare än vanligt om han inte kommer ännu tidigare då han hade superont i halsen igårkväll och mer i morse. Imorgon är han ledig och det ska bli skitväder imorrn så det lutar åt att bunkra upp med gottigheter och bädda ner hela familjen snor! Tack igen för era synpunkter på sömn och rutiner. Självklart kommer vi hitta en väg som passar oss, säkerligen med inslag av alla era tillvägagångssätt, just nu är jag glad om fröken fräken inte tar två timmar på sig på nätterna att somna om efter matning....;) Kramkalas till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback