Mitt lilla hjärta


Nybadad och nöjd liten fis.

Vi har haft sällskap av tant Anna under kvällen. Vi har badat, pratat och käkat pannkakor, mycket mysigt.
Nu sover Junie sedan en och en halv timme och jag funderar på att sova på soffan en stund tills Wille kommer om en dryg timme. Om jag nu kan sova förstås! Det är ju inte alltid det går på beställning.

Imorrnbitti ska jag plocka upp Emelie och åka in till Karlstad o se om vi fyndar något på rea. Jag fick presentkort på Åhlens i julklapp så där ska jag väl kunna shoppa lite om inte annat! Junie fick sig också en slant så några plagg till henne får det nog bli med även om hon har hur mycket som helst. Hon börjar sakta men säkert kunna ha några plagg i strl 62 även om det är lite stort.
Ska bli mysigt att bara gå runt o strosa lite i affärer hur som helst. Wille och Junie stannar hemma och får besök av Tobbe & Elvira.

Sen är det ju snart nyårsafton. Ska ni göra nåt spännande? Jag tycker som vanligt det är en lite överskattad dag men det är alltid trevligt att ha en anledning till att få klä upp sig o greja. I år ska vi vara hemma hos mamma och pappa. Vi ska laga mat tillsammans, spela spel och bara njuta!
Den här julen har gått så fort och dåligt med julkänslor var det med...Känns konstigt att det är över men nu ser jag fram emot vår....även om det dröjer sissodär hundra år.

Får lägga upp lite bilder från jul osv en annan dag jag bara orkar inte nu!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Tack för en mysig kväll,goda pannkakor med mina favorit tjejer :) Kram till er

2011-12-28 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback