Att blogga eller inte blogga....det är frågan!

Det är några som har frågat varför jag helt plötsligt har lösenordsskyddat bloggen. Det beror mestadels på att jag inte riktigt vet om jag ska ha bloggen kvar eller inte. En liten break är på sin plats tror jag. Det kan vara en break på ett par dagar, några månader eller för evigt - helt beroende på hur jag känner. Inspirationen känns lite fattig och det börjar kännas lite meningslöst att skriva - även om jag gillar det och precis som Emelie skrev i sin blogg så skulle det vara roligt att ha bloggen utskriven i "bokform" för det är ändå ett par år som man har samlat på sig minnen och det är roligt att gå tillbaks i tiden och läsa emellanåt. Hur som helst, bloggen kommer tills vidare finnas kvar oskyddad och vi får se om/när jag återkommer. Känner jag mig själv rätt är det om ett par dagar när tristessen har tagit över! =) Om den kommer att vara lösenordsskyddad isåfall vet jag inte, men det lär ni få veta om det blir så.

På återseende! :D

Kommentarer
Postat av: maddis

Blogga tycker jag :)

2011-01-10 @ 08:21:36
Postat av: Emma

Du är söt du!! Jag kommer nog igen ska du se:)

Postat av: Emelie

Kom igen nu,börja blogga igen...fattas en av de jag brukar läsa ju:)

2011-01-16 @ 17:05:45
Postat av: Emma

Jag kommer nog tillbaks...ska bara skaffa mig ett liv först så jag har nåt att skriva om! =) Kram

2011-01-16 @ 21:23:34
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är en gammal kompis till w. Hittade din blogg av "misstag", började läsa och tyckte om din stil. När jag sen såg att det var w du var tillsammans med så blev det ännu roligare. :) Håller med dina kompisar, fortsätt blogga. /Linda E

2011-01-18 @ 16:29:11
Postat av: Emma

Kul att både "kända och okända" tittar in. =)

2011-01-19 @ 21:05:45
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback