Morgonens action - eller antiaction.

När man är vikarie inom barnomsorgen i den här stan kan man som oftast räkna med att få jobba. Idag hade jag inget jobb inbokat, men det innebär inte att jag nödvändigtvis blir ledig då de fortfarande kan ringa.......så man sover liksom på helspänn framåt morgontimmarna och vaknar hela tiden och kollar på klockan och tänker: "snart ringer dom och då måste jag gå upp pronto!". Idag är en typisk sån dag. Tvingade mig själv att åtminstone gå upp vid halv åtta för att jag ändå bara låg o vred och vände i sängen. Nu är klockan 8, inget jobb so far. Jag önskar mig ett jobb snart.........eller åtminstone ett långvik....Annars kan ju sömnen bli något lidande om vi ska hålla på såhär!

OM jag inte ska jobba så ska jag försöka träffa Madde och unge herr Alfons när dom ändå ska in till staden.

Spännande tillvaro det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback