Sort it out

So far so good, har jobb för resten av veckan med undantag för onsdag men jag är inte orolig för att stå utan jobb en dag heller så det här ska nog gå bra. Mjukstartade trevligt idag med ett jobbpass på Ekorren! Imorrn blir det kotten, likaväl tors & fre.

Tog mig friheten att lägga mig på soffan när jag kom hem vid 13, kollade på Oprah, började läsa en av mina nya böcker och tog även en powernap! Med mellanmål i magen tog jag en rask promenad runt ringvägen med Nina. Väldigt skönt och väldigt behövligt efter jag har stått still i några veckor känns det som. Mitt gymkort har gått ut och jag vet inte om jag har lust att punga ut 350 spänn i månaden när jag inte har nån säker inkomst än....så det får vänta lite. Tills dess blir det promenader och lite lek med min nya kompis bollen ;) Sammanfattningsvis så har väl veckan börjat bra!


Fantastisk bild som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback