Tillbaka till tonåren

Listor känns litegrann som något man pysslade med när man var 12 och läste FRIDA.....men hey what the heck:

Nämn något som gjorde dig glad igår: att få hänga lite med tovsan!

Vad gjorde du kl 08 imorse:
satt och gapade hos tandläkaren

Vad gjorde du för 15 min sedan:
pratade med tove i telefonen

Det sista du sa högt:
funka dom inte alls? (till wille när han pratar om sina kontokort..)

Det senaste någon sa till dig:
wille pratar non-stop ;)

Vad har du druckit idag:
kaffe, juice, vatten och mjölk!

Vad var det senaste du åt:
pannkakor.....

Vad var det senaste du köpte:
undies från lindex igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit med ett uns av smuts

Vad är det för väder hos dig nu:
sissodär 10 minus och kolsvart

Godaste glassmaken:
jag väljer banana joe som favoritglassmak. och favoritglassomintefinnslängre.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
mjae. tokförtjust kan man väl bli kanske. kärlek är ett annat kapitel.

Sover du tungt:
nej. verkligen inte. jag vaknar av ljud som knappt finns.

Drömmer du mardrömmar:
det händer emellanåt.

Trivs du med ditt jobb:
oh yes!

Favoritklädsel:
pyjamas?

Favoritlåt just nu:
man kan aldrig bara ha EN låt om man heter Emma Fagerman.

Vad ser du om du tittar till höger:
pimp Willy

Vad gör dig glad just nu:
just nu som i just NU? Willy är hemma! Allmänt i livet? Färdig med skolan!

Vad ska du göra härnäst:
luddiga frågor det här. men härnäst i kväll så ska jag klänga på han till höger.

Höger eller vänsterhänt:
vänster självklart

Humör just nu:
tillfreds

Favoritgodis:
saltsaltsalt. och choklad.

Kläder just nu:
pyjamas, surprise!

Sommarplaner:
beror på vilken dag du frågar mig. Ena dagen ska vi bila till österrike med gustav och elin, andra dan lutar det åt italien...men förmodligen slutar det med att jag får jobba i sommar och inte kommer längre än till koster när pappa fyller 60. Vilket iofs slår alla semestrar utomlands.

Hur många kuddar sover du med:
jag börjar med en och vaknar med ingen

Spelar du något instrument:
i-pod? ;)

Morgon eller nattmänniska:
M.o.r.g.o.n

Vad är viktigast för dig:
min familj

Är du kittlig:
ja tyvärr

Snarkar du:
nej men wille hälsar att jag "snusar"

Stjärntecken:
Tvilling baby

Äckligaste insekten:
alla gånger spindeln (och kackerlackor...men det kanske går under kategorin monster?)

Längtar du mest efter just nu:
en fet lön, sommar och sol och en hel del annat.

Men det här var väl kul!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback