Time left for love

Den här dagen började med ett tandläkarbesök. Ett hål skulle lagas.....ett hål jag inte har känt av överhuvudtaget men lagas skulle det. Jobba ska jag också göra en dag som denna, men börjar inte förrän tolv. Hur kul är det då att gå upp halv sju? Sådär tycker jag. Väl hos tandläkaren gick det ju bra men jag hade god lust att be dom att inte köra ner den där salivsugaren långt bak vid kräkreflexen. Lite lätt obehagligt!
Nu sitter jag här med en bedövad vänsterkind och ett väldigt snett leende. Hungrig som en gnu!

Idag kommer min efterlängtade sambo hem från Berlin, det ser jag fram emot. Sen är det en dag kvar innan det blir helg = sovmorgon och svenssonsvenssonmyyyys ;)

Igår blev det aldrig nåt jobb men det gav mig en chans att ta en sväng på stan, inhandlade lite nya underkläder för mina känns uråldriga.....träffade Madde och Alfons på stan av en slump och bestämde att vi ska ses på lördag istället. Sen kom Tove hem till stan och vi tog en frisk promenad ut till skärgårn - kallt men soligt. Vitamin D är underskattat!



På måndag har jag även bokat in klipp och slingtid på Sveamagasinet - hurray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback