This time is ours

Jag behöver en ny garderob. En jobbgarderob. Att jobba i förskolan är varken glamouröst eller ett utrymme för tajta obekväma kläder. Snarare en plats för mjuka, löst sittande oömma kläder! Inte för att min garderob består av några märkvärdiga kläder överhuvudtaget men jag har en del kläder som jag bara använder när jag jobbar. Mina favorit baggyjeans har nu hängt med alldeles för många år och har nu tagit sitt sista steg...........hål på diverse ställen och totalt utslitna. Varför man inte har arbetskläder i förskolan är för mig ett mysterium.

Jag har iaf jobbat idag, det var en mindre lugn arbetsdag men hej o hå va dagarna springer förbi på så vis. Direkt efter jobbet åkte jag till kga och hade en kontaktpersonsträff med Maria. Vi är bäst på att mysa till det så vi har käkat och spelat spel och pratat. Jag fick en fin ljuslykta i examenspresent, sött!

Morgondagen är ännu ett frågetecken!

Övrig status: Magsjukan härjar igen. IGEN! Och ja, jag mår illa.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämn inte magsjukan igen...hatar den!!

2011-01-25 @ 21:00:02
Postat av: Emma

Jag önskar att jag slapp både se och höra talas om den nånsin mer, jäkla skitsjukdom.:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback