Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks..

Här sitter jag o äter lunch, fortfarande i pyjamas....hej och hå. Lunchen består idag av råris, kyckling, zucchini, paprika, salladslök och brysselkål (I love brysselkål)...inte så dumt så det kanske ser ut.


Jag tror jag är klar med mitt allra sista skolarbete...............what a feeling!
Detta ska idag firas med ett träningspass med Sanna, idag testar vi Easy Line. När vi har svettats en timme möter vi upp våra karlar och tar en middag på The Pub, det är ju trots allt trettondagsafton....(den firar vi ju såklart varje år...stort...)

Imorrn tänker jag säga hejdå till julen och slänga ut de få julsaker som finns - för övrigt njuta av de sista dagarna av lov. Och ja, är det nån som har ett jobb att erbjuda mig så tveka inte på att ringa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback