baka baka liten kaka

Today's a better day.
Det är lugna puckar på jobbet om man jämför med förra årets kaos och imorrn har vi två barn före klockan elva....sen kommer det sex barn till...nästan så man blir svett...

När jag kom hem idag bakade jag dubbel sats morotskaka, Wille var min assistent då den ena kakan faktiskt var till hans jobb! Så nu vill jag mest av allt sätta i mig hela kakan själv meeen jag ska försöka att låta bli.

Imorrn ska jag besöka familjen Andrejenko/Emanuelsson och nytillskottet Stina! Det ska bli mysigt! På fredag är det en dejt med Anna inplanerad, det ser jag också fram emot.
Helgen är än så länge lite diffus men att vi är lediga båda två här i hushållet känns ju trevligt. Jag SKA äta kräftor har jag bestämt om jag så ska äta dom själv. Kräftskiva för en? Wille tycker om det men anser att vi ska spara lite på kräftätandet men det ser jag ingen anledning till? Man kan väl äta det hundra gånger om eller? =)
Harry Potter ska förmodligen ses också, alternativt nån annan film som går på bio. Vi måste ju sysselsätta oss lite iallafall även om vi båda skulle vilja göra nån dagsutflykt till nåt mysigt ställe men förslagen är få.

Men nu: carrotcake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback