Barnvagn

Det lutar fortfarande åt en Kronan barnvagn, även om många har tipsat om Emmaljunga. Det bara känns lite mer rätt i hjärtat än så länge. Och OM vi nu köper en Kronan, vilken färg ska man egentligen ha? Jag har alltid tänkt svart för att det fungerar i alla lägen så att säga. Och det är väl den färgen man tröttnar minst på. Sen tycker jag ju att mer färgglada vagnar är jättesnygga men man är liksom lite hämmad i färgvärlden...





En sak vet jag och det är att jag iallafall inte vill ha en vit eller cremefärgad vagn.

Kommentarer
Postat av: Kusin-vitamin

Vi köpte svart svart svart... Annars kan ni väl köpa en färgglad liggdel o en svart sittdel. Liggdelen hinner man ju kanske inte tröttna på eftersom man inte använder den lika länge... Har kompisar som gjort så o är nöjda!

Kram

2011-07-13 @ 20:18:33
Postat av: blivande mamma Ärlandsback

jag hämtade vår vagn idag :) en emmaljunga nitro city i färgen jeans black... känns såå bra, satsa på det som känns bäst i hjärtat så tror jag ni kommer bli nöjda :) jag är lycklig för vår vagn (än så länge) haha har inte ens packat upp den ur kartongen än :P hppas allt är bra med lillan och er <3 kram

2011-07-13 @ 20:20:00
Postat av: Emelie

Vi körde på brun så svart kändes lite väl...svart just då. Har varit nöjd med den men tycker den gröna är väldigt fin i Kronan. Även röd är jättefint men med lite varning för att ångra sig känns det som...Kram

2011-07-13 @ 20:48:25
Postat av: Emma

Lina, smart idé! Jag tror dock inte man kan göra så på kronan. Det blir nog en svart :D



Johanna jag kan tänka mig att du är överlycklig över vagnen trots att den inte ens är uppackad än! Det kommer nog jag med vara:)



Emelie, den gröna är jättefin men jag är så rädd för att nyansen ska "fela" när den väl är på plats, att det blir fel grön....röd skulle vara roligt också men feg som jag är blir det väl svart iallafall i slutändan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback