Brinna inne?

Minst en gång i veckan kliver jag in i köket och märker att Wille har glömt att stänga av en platta på spisen. I 95% av fallen är den plattan på högsta värme. Ska jag behöva sätta upp en såndär fånig lapp på ytterdörren: "Har du stängt av spisen?"

Innan plattan vreds på och mat lagades så var vi ute och gick, och idag fick jag sådär skruttont ända från magen ner i låret, bak i ändan osv......det blev ingen rask promenad om vi säger så. Så tråkigt att det ska behöva bli så för nästan varenda gravid jag känner. Resten av kvällen ska jag ligga här och titta på nya X-men filmen och bara vara. Upp i ottan imorrn igen...zzzzzzzzzzzzzzzzzz. Jag är trött.


Min navel börjar titta ut, den fina mörka strängen på magen har infunnit sig och om jag inte sträcker på halsen som en sköldpadda har jag två hakor. I love it.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men å vilken fin mage:)

2011-07-18 @ 20:42:24
Postat av: Emma

haha mjaa du är snäll du...men fin o fin..det är häftigt att vara med om! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback