Brittas perspektiv på livet

Jo men den här dagen gick väl ganska fort och smidigt va? Imorrn slutar jag vid lunch: LYX. Samma på fredag: Ännu mera LYX. Man får vara glad för det lilla i livet ;) Däremot så måste jag ju gå upp vid 5 imorrn bitti, det mina vänner är inte lika lyxigt. Jag måste även tillägga att jag mestadels har förmånen att få jobba med bra och trevligt folk - vilket är A & O.

Väl hemma har jag drivit mig själv till vansinne med att vi ALLTID har en möbel för mycket. Halva vardagsrummet är bara en "här stället vi vad vi haver, oavsett om vi gillar det eller inte-hörna." Inte kul för en expert på i-landsproblem. Det blir bara inte bra. Utöver det har det blivit en vända till allas vårt maxi. Det var hög action på den här dagen som ni hör.

Sen har jag en hälsning från BitterBritta, som inte är nöjd med kommande helg. Det är väl bäst hon får skriva av sig lite så är hon av med det sen:

På lördag ska min kära sambo på bröllop. Sin bästa väns bröllop. Han ska vara toastmaster. Jag har av diverse anledningar valt att inte följa med på detta bröllop, vilket resulterar egentligen i att jag straffar mig själv.......för nu blir jag totalt ensam från tidig lördag till söndag seneftermiddag. IGEN! Det är bara så sjukt jävla segt. Inte ens mina barnvakter mamma och pappa är hemma för dom åker på semester på onsdag! Hade jag pengar skulle jag gärna åka och hälsa på nån av alla dessa töser som bor utomstädes, men nä. Det här är ju ett stört "problem" egentligen men jag kan vara en av de mest rastlösa själar som vandrar på denna jord IBLAND. Ibland kan jag även vara den mest lata och sega personen också. Men den personen kommer inte att infinna sig i helgen det vet jag. Det som faktiskt är värst av allt, är att PiP är i helgen och jag hade svurit på att bjuda mig själv på en endagsbiljett så jag kunde gå och lyssna på Håkan Hellström! Förstår ni att det kommer kännas som Håkan spelar vägg i vägg men jag varken hör eller ser eller får komma in. Det känns som en mardröm. I såna här lägen önskar jag nästan att jag jobbade helg i bland så jag kunde sysselsätta mig och inte ha tid att tänka på hur galet synd det är om mig heeeeela lördagen och en hel massa på söndagen.

Hemskt mycket hej från BitterBritta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Öhhh var det inte du som var kreaktiva Karin ( vet att jag stavade fel, som alltid) så kom på något bra. Gå till panduro och köp grejer och gör en egen mobil till bebisen med pärlor eller vad du kan hitta. Eller sticka något! Du ser helgen är räddad ;)

2011-07-04 @ 20:40:10
Postat av: Emma

haha kreativa karin jaa....hon har försvunnit spårlöst! Får efterlysa henne kanske....=) Sticka överlåter jag till mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback