BU!

Sitter o tittar på "Det", kommer ni ihåg den filmen? Jag har för mig den gick som tv-serie när jag var liten...hur som helst, det är ju iallafall en av Stephen Kings filmer/böcker. Vi har hållt igång här hemma större delen av förmiddagen, jag har städat inne och Wille fick ett ryck ute och tvättmaskinen har gått på helfart. Nu är Wille iväg och ska hjälpa hans pappa att flytta lite möbler så därför passar jag på att kolla på "Det", jag försökte att vi skulle se den ihop men icke sa nicke, skräckfilmshataren sa strikt nej. So here I am.
Skön känsla när det spöregnar, hemmet känns i ordning och man kan sitta o ta det lugnt utan dåligt samvete.
Somnade på soffan igår kväll, framför Source code som vi kollade på (den var bra för er som vill ha filmtips!) men imorse fick jag besked inifrån att gå upp runt halv tio, gud va hon (ok han?) bökar runt därinne ibland alltså. Det är oerhört skönt med tecken på att det finns liv därinne men ibland blir jag alldeles öm i magen av detta gympande!
Samma sak nu, hon kanske inte heller gillar skräckfilm? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback