Dagens skörd

Idag drog vi till IKEA bright and early, där inhandlades det spjälsäng och skötbord. Det blev av nån anledning Hensvik sängen, den säng som jag inte hade tänkt köpa för jag gillar egentligen den enkla raka spjälsängen bättre. Men det kändes rätt hursomhelst så den blev det. Sen köpte vi det billigaste skötbordet för vi får inte plats med något större i vårt badrum och jag vill inte ha skötbordet i nåt annat rum än badrummet.


Det lustiga är att på IKEAS hemsida kostar den här 895:-, men vi betalade 599:-.....antingen var den felmärkt eller så har vi köpt nåt helt annat ;) Däremot så köpte vi ingen madrass o kudde mm, jag tyckte det var rätt dyrt så jag tänkte kolla på Ullared om dom har sånt....nån som vet?


Det här ett fruktansvärt fult skötbord o jag funderar på att måla det vitt men ...orka egentligen? Det är ett skötbord inte ett matbord...

Imorrn är det helt plötsligt måndag igen och jag känner mig inte klar med helgen för fem öre. Kommande vecka jobbar jag 75% och hoppas hinna med bl.a träff med fröken högberg, ett besök till barnmorskan och lite annat smått och gott.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej där! Jag köpte madrass till spjälisen på Ulla! Sjukt billigt, minns jag inte fel kostade den typ 120 kr.. Den var jättebra tycker jag!

Kuddar köpte jag både till vagn och säng. Ingen monsterbra kvalitet dock. Har köpt en ny till sängen på barnens hus (vagnens kudde var bättre då den var mindre och inte klumpade sig på samma sätt).

Täcken är skumma! det är olika mått på olika täcken o olika påslakan! Tänk på det! ;) Kram från Jannike

2011-07-31 @ 19:56:27
Postat av: Anonym

Snart är hon här,jag längtar .Kram

2011-07-31 @ 22:27:43
Postat av: Anna T

2011-07-31 @ 22:30:11
Postat av: Emma

Tack för tipset Jannike! Kanoners. Jag är liksom vilse i bebisdjungeln big time! :) Kram till dig.



Anna, tiden går snabbare än vad man tror...du får nog skaffa mer jobb åt khamnshållet i höst ;)

2011-08-01 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback