En plats i solen

Jag fortsätter att bli bortskämd med presenter! Idag fyllde min mormor 83 år och min moster som äntligen har kommit till Khamn (och sverige!) bor hos mormor och morfar som vanligt medan hon är här så idag fick jag krama på henne igen, det var ett år sen vi sågs! Trots att det var mormor som fyllde år tror jag att jag fick mest presenter.....eller bebis och jag :D



Det första jag såg när jag öppnade påsen var "butt paste" haha:)
Väldigt söta grejer från baby Gap, och en I love N.Y body som min söta morbror köpt i New York där han jobbar.
Det var lite mer smått o gott men det får jag visa en annan dag!

Hos min mormor och morfar får man alltid sju sorters kakor och man rullar oftast därifrån. Wille som kom lite senare än oss andra, gjorde misstaget att låta morfar hämta en "assiett" med tårta...det blev liksom lite mer. Men det var bara tårtan som gick ner sen orkade han inget mer!


Ingen hälsoresa det där ...


Min söta moster!

Imorrn är näst sista dagen på sommaröppet, sen blir det Dimman igen till veckan. Idag har det varit så galet varmt ute på dagisgården så jag trodde jag skulle smälta. Vi jagade skugga allihop...utom Jonas som är värsta soldyrkaren ;)
Sandra kom ut med ett glas som såg väldigt misstänksamt ut och inte hemmahörande på en förskola...meeeen det var bara äppeljuice som tur var!



Jag stänger imorrn men sen är det tidigt igen på fredag och det ska bli skönt. På fredag kväll är vi bjudna till mamma o pappa på bl.a lite kräftor och grillat tillsammans med moster, faster, farbror och kusinvitamin som är hemma! Sen jobbar Wille kväll lördag & söndag.

Idag på datumet 27/7 är det exakt tre månader kvar till BF. Vi får väl se om det blir före eller efter! Eller varför inte exakt?



Kommentarer
Postat av: Anna T

Låter som en alldeles underbar dag med nära och kära ,Junie är så välkommen ut :) Du är så vacker med din fina mage Emma. Kram

2011-07-27 @ 21:59:51
Postat av: anna

ska ni inte på torgfesten i helgen?=)

2011-07-27 @ 23:20:30
Postat av: Emma

Tack Anna T du är så rar så rar! =)



Någon torgfest ska vi dock inte på! :D

2011-07-28 @ 16:17:53
Postat av: sandra

fint kort där;) spec fingret;D

2011-07-28 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback