Gåvor

Igår fick vi den här supersöta bodyn av mamma och pappa, inköpt i Köpenhamn.




Och de här fina fick jag av Anna för ett tag sen, i tre olika storlekar så lillstrumpa har att växa i!





Igår kväll hade vi finbesök av Stefan & Jenni, och vi fick den här söta presentkorgen med godsaker i, bl.a en ost som ligger och väntar på att bli uppäten av mig....Kvällen var jättetrevlig, Wille hade lagat mat och sen fikade vi och pratade och vips så var det läggdags!



Jag känner mig bortskämd!!

:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du ska vara bortskämd=) Vilka söta saker!! Vi håller tummarna att bebisen kommer SENAST BF. har ni bestämt er för om ni ska göra 3D-ultra eller hoppar ni över det och bestämmer er för att det är en liten Junie=)

2011-07-28 @ 11:34:45
Postat av: Emma

Jag skulle gääärna göra 3D ultraljudet men det blir för mycket utgifter som det är ändå känner jag så vi får skippa det och ha tålamod helt enkelt - inte min starkaste sida! =) Är det inte en Junie som kommer ut blir det bra det med, bara svårt att hitta ett pojknamn isf! Men det får bli ett senare problem :D

2011-07-28 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback