Good evening

Min lördagskväll spenderas i soffan, chockerande va? Men för ovanlighetens skull så har jag sällskap av Tove från och till....via skype! Det är också ett sätt att umgås ;) Men man känner sig faktiskt inte så ensam då! :)
Wille är ju som bekant på bröllop och jag har under dagen fått besök av Emelie och sen tog jag en varm promenad. Inser att jag inte kan ta några häftiga powerwalks längre, jag blir kissnödig och får lite ank-gång efter ett tag på grund av lite rygg och magont. Inte magont på ett farligt vis men det blir ändå en viss ansträngning. Idag går vi in i vecka 25 och som Wille sa imorse, "bara" 15 veckor kvar....

Är toktrött känner jag nu så det blir nog ingen svårighet att sova bort resten av kvällen iaf. Gjorde himla god mat förut, kors i taket...jag gillar inte o laga mat längre men idag när jag var själv gick det minsann bra av nån konstig anledning....gjorde en variant av en kycklingrätt jag hittade på matplatsen. Strimlad kycklingfilé, sås gjord på grädde, creme fraiche, pesto och lite hönsbuljong, salt och peppar. Blanda med tagliatelle! Till efterrätt blev det jordgubbar, råsocker och en skvätt grädde.

Önskar jag hade ett hav med bilder att bjuda på men tyvärr får ni klara er utan idag.
Har gjort en kategori som jag döpte till "Bebis" här på bloggen där jag tänkte lägga alla inlägg som har med graviditeten att göra men inser att det kanske blir konstig eftersom man kanske nämner litegrann i varje inlägg....oh well vi får väl se hur det blir med det.

En bra film att somna till vore toppen men just nu känns det som mission impossible. Ska se om Bad Teacher är av bra kvalité...man kan ju hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback