Hoppla! En klagosång var det här...

Jag blir knäpp på mig själv snart. Och troligtvis tar min familj ut skilsmässa inom kort i och med att jag bara gnäller och går runt på mindre bra humör. Det känns som jag går till jobbet och ger mitt "allt" där och sen när jag kommer hem finns bara prutt-emma kvar. Jag är inne i nån fulperiod så att se sig själv i en spegel är ungefär lika med att bryta samman på plats och alla kläder är obekväma och faktumet att jag måste införskaffa mer än ett par mammabrallor slår mig i ansiktet varje morgon när jag ska klä på mig. Att ha en gummisnodd alternativt en mjuk "gördel" är inte heller bekvämt då mitt jobb är ganska rörligt och så fort jag rör mig känns det som jag visar brevlådan eller att byxorna sitter i knävecken. Jag känner mig som universums tråkigaste, obekvämaste, gnälligaste, mest överkänsliga, bortskämda varelse på planeten. Kan det vara en släng av gravid-pms månne?

Mina fina föräldrar droppade förbi med nyplockade kantareller som min fina sambo nu står och gör kantarelltoast av och jag har mage att gnälla. Skämmes!






Snälla familjen..har ni stått ut i 29 år tror jag ni står ut i tre månader till med en liten touch av extra gnäll. Bara ge mig en bitchslap emellanåt så ska det nog gå bra! Idag är det prick hundra dagar kvar tills karate kid är beräknad!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Det krävs mer än lite gnäll för att vi ska tröttna på dig :) vi är glada för dig och Junie varje dag.Stor kram

2011-07-19 @ 19:45:17
Postat av: W

we love you honey!

2011-07-19 @ 21:56:17
Postat av: Emelie

Du ska få mina mammabyxor, inte snygga direkt o förmodligen alldeles för stora för dig men du kan ju prova, kanske funkar i jobbet el så:) 100 dgr kvar...nedräkning!

2011-07-19 @ 23:07:36
Postat av: Linda

Man får gnälla när man är gravid! När ska man annars göra det? :) Det bästa är att du kan räkna med att det gnälliga går över, för det är till 99% hormoner. :)

Kämpa på!

Postat av: Emma

Tack va söta ni är allihop! Ny dag nya tag! :)

2011-07-20 @ 10:00:15
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Dessutom så är du hur fin som helst!

2011-07-21 @ 07:04:46
Postat av: Emma

Charlotte du är fin! :)

2011-07-21 @ 07:29:46
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback