Några trötta ord

Har ni en aning om hur skönt det är att klockan bara är 19:04?! Och jag är "klar" med dagen och kan bara ta det lugnt....Jag kan hinna sova två gånger i soffan innan jag måste gå o lägga mig i sängen och sova! ;)

Slutade efter lunch idag och tog en fika med Emelie vid det här nyöppnade "Lev vackert" i skärgården, väldigt fina grejer lite svagare betyg till fikat tyvärr. Men pratstunden var det inget fel på!

Tog en snabb sväng förbi järnvägsparken där Wille var med Tobbe, Jenny och Elvira som är hemma och hälsar på lite över sommaren medan det är för varmt i Dubai...sen tog jag en städrunda hemma och gjorde även rabarberkräm. Så nu känner jag att det är mer än okej att bara sitta här. Har en trött värk i svanken också.

Har ni somnat än? För det kan ju knappast vara intressant att läsa vad jag gör timme för timme varenda eviga dag. Skulle gladeligen blogga om nåt lite mer spännande men det står still i huvet just nu. Ni får hojta om ni kommer på nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback