Orkeslöst kaos

Idag erkänner jag mig själv slagen av bacilluskerna. Har varit soffliggandes hela dagen, tyckandes synd om mig själv medan jag har sett Wille ränna fram o tillbaka mellan tapetsering och målning av ramar och gungstol och jag vet inte vad. Till lunch blev det Mcdonalds och ikväll kan jag ju bara ana att maten inte kommer vara hemlagad gourmé....men bättre lycka nästa helg kanske. Va otroligt tråkigt det är att vara såhär sjukt orkeslös, det känns som universums kraftansträning bara att andas. Imorgon vill jag vara fri från örontryck, tung bröstkorg och snorfri näsa...! Hela vårt hem känns så skitigt just nu som det gör när man renoverar nåt och nattduksborden står i hallen, det är tvätt överallt osv....it is driving me nuts. Så imorrn vill jag ta tag i mitt hem med massor av energi. Risken är väl inte stor kanske men det ska iallafall genomföras.

Jag kollade på den gamla klassikern "Den blå lagunen" förut, och Brooke Shields var bara så galet snygg. Livet är bra orättvist ibland ;)


Ung och fräsch som en nyponros...

Tror sovrummet kommer bli superfint och jag är som vanligt imponerad av min sambo som fixar o grejar medan jag bara ligger här o stirrar - inte en bra känsla!

Väldigt mörka bilder dock, får visa bättre när det är klart.




Nya fräscha lister ska upp också!

Nej nu ska jag använda nässköljaren för hundrafemtielfte gången på ett par dagar, tror dock den har hjälpt litegrann hur jäkla äckligt det än må vara.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Å så fint ni gör :) krya på dig i massor.Kram

2011-07-16 @ 23:49:56
Postat av: Emma

Tack smulan! =) Kram

2011-07-17 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback