Gungeligung

Tre par skor för 298:- tycker jag är ett bra kap. Jag behövde verkligen det. Rea rea rea


Bra jobbat av mig, tog ca 5 min att införskaffa tre par dojjor. Men så är jag inte så kräsen heller! ;)

Wille lovade mig att den dagen jag blev gravid skulle han fixa en gungstol till mig, för jag har nån romantiserad bild av att det ska man ha att sitta och amma i sen.......Så idag hittade han en via blocket i filipstad. Så efter bergvik tog vi filipstad och hämtade hem denna gigantiska gungstol. Den här jättehärlig att sitta i men den platsen jag trodde den skulle stå på blev inge bra alls...nu inser man att ett rum till kunde ha varit trevligt. Men den dagen kommer ...om sissodär 2 år kanske! Hur som helst, den ska slipas och målas vit, kanske påbörjar vi det redan imorgon.


Här sitter hon rulltårtan! Gungeligung! Så himla avslappnande! Den är jättegammal och jag skojade med Wille om att det kanske medföljer en gammal själ också....så då var han tvungen att skoja tillbaka förut genom att fråga om jag precis hade gungat i den för den stod och gungade för sig själv...det hade jag inte. Och jag hoppas fortfarande att han skojade.....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Å va fina skor!Vill oxå ha, det var de sandalerna jag pratade om som jag sa var så snygga, Fia hade köpt dom...galet billigt också. Är så shoppingsugen så jag dör snart men försöker hålla mig tills jag kommer i något igen...

Jättefin gungstol med!!

2011-07-02 @ 21:05:48
Postat av: Emma

Det fanns ganska mycket storlekar o skor kvar så skynda o fynda! :)

Jag vill också shoppa ihjäl mig men icke sa nicke...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback