Sleep to dream

Jag har hälvärk....alltså värk i hälen. Det var ett konstigt ord så jag var tvungen att vara övertydlig kände jag ;)
Det här har jag haft innan jag blev gravid ibland, men inte alls såhär mycket. Idag har jag visserligen smågått och stått en del både på jobbet och när jag kom hem var vi direkt till maxi och sen väl hemma lagade jag mat och bakade så jag har nyss satt mig ner helt död i soffan. Men jag ville baka till vår sista dag på jobbet imorrn, vi som har jobbat i sommar har haft väldigt kul ihop så det känns lite trist att splittras. Jonas har pratat om mockarutor i snart tre veckor så nu har jag gjort det, tror tyvärr inte det blev min bästa kaka i livet meeeeen man kan ju inte vara på topp jämt.

Min sambo fortsätter med sitt beroende av i-phonen, numera spelas det Alfapet så fort han får en sekund över och menar på att det är "bra för honom" då man får ett bra ordförråd. Haha. As if.
Ger han sig inte snart kan det hända att jag råkar tvätta hans telefon i tvättmaskinen, alternativt råkar trampa på den...

Nej hörrni jisses va gött det ska bli med helg. Jag har sovit rätt bra två nätter i rad annars har det varit sådär med den saken. Tydligen krånglar jag mycket när jag sover enligt wille, småsnarkar (what!?) mumlar, blir rädd för saker och suckar och har mig. Han har det inte lätt..... :D
Så jag ska verkligen försöka sova bra i helgen och slappa. Trött är jag!

Nu ska jag fortsätta chatta på skype med kusin Bianca!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hade oxå hemskt ont i hälen, sitter i än så jag känner det bör jag stått el går mer...knepigt och jobbigt! Gott me bak du:)

2011-07-28 @ 22:38:56
Postat av: Sara

Hoho jag laddade hem den appen när jag läste ditt inlägg:) behöver nåt nytt att bli beroende av. Jag har gått igenom angry birds och doodlejump bland annat så ny behöver jag nåt annat att sysselsätta mig med när jag borde sova. Trevlig helg!!

2011-07-28 @ 23:37:10
Postat av: Emma

Ja hälvärk är inte så superskönt faktiskt! Men man ska väl veta att man lever :)



Sara...bäst du gömmer din telefon man vet ju aldrig om din man också råkar tvätta den i maskinen....hihi ;)

2011-07-29 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback