Animalistisk kärlek

HEJ FREDAG! Du är så välkommen!

Slutade efter lunch och cyklade hem och gjorde ett ryck....i kylskåpet - världens skitigaste kyl antagligen - but not anymore! Sen har jag bara slappat. Ser fram emot en kväll hos mamma och pappa med god mat och släkt.

Idag satt vi och kikade lite på youtube på jobbet, bl.a bebisar som skrattar helt hysteriskt. Vi vuxna skrattade lika mycket som barnen som vi hade där just då. Men sen var jag tvungen att titta på Christian the lion som jag sett hundra gånger men jag blir lika berörd varenda gång. Har du inte sett det så var så vänlig och gör det nu!



Seriously jag kan gråta floder till det här.
Jag har ju sett hela filmen med samma namn, plus att min mormor har boken. Just det här klippet är ju av kass kvalitet och visar endast godbitarna. Vill ni se hela storyn så får ni helt enkelt ta hem filmen =)
Musiken gör ju inte tårflödet mindre direkt.

Jag drar paralleller till mina egna lejon här hemma, vi har också en sjuhelsikes relation som kan tyckas lite överdriven ibland men jag upplever att jag får så mycket tillbaks av dom så det är värt varenda mjao! Och varenda gnäll från människor som uppenbarligen inte har upplevt kärleken från djur själva, tough luck!

Idag går vi in i vecka 28!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vecka 28 redan! Vad fort det går ( tycker jag men säkert inte du som kånkar runt på bulan). Innan du vet ordet av är det slutjobbat och dags att klämma ut lilla bebisen:)

2011-07-29 @ 22:23:41
Postat av: Emma

Jo men det går rätt fort det tycker jag med! Men det gör inget om det går lite snabbare ändå! =) Fast jsg måste hinna köpa allt som ska köpas först!

2011-07-30 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback