Ångest och lite svid i magen

Det här med att vänta på att det ska ringa i telefonen eller inte, är tamejfan den värsta känslan jag vet. Det var ju ett tag sen jag behövde sitta i den här sitsen och det ger mig lätt och skär ångest. Det är så skönt att veta åtminstone dagen innan var man ska ta vägen. Har vaknat typ 4 ggr i natt och bara känt mig allmänt stressad. Nu är klockan snart halv nio och har dom inte ringt innan nio ger jag upp då vill jag starta min dag. Har stans huvudvärk och jag tycker inte det är värt det riktigt. Imorgon är jag på regnbågen hela dan och så ska jag ringa vikariepoolen redan imorrn och fråga om hon faktiskt vet nåt om fredag så jag kan få reda på det imorrn. Jag ska förmodligen jobba v.26-32 och det tackar jag för även om jag helst av allt vill ha "sommarlov" men det får man ju inte.....hursom helst så vet jag iallafall vart jag ska vara dom veckorna. För det här mina vänner, tycker jag inte är roligt!
Sen får jag se till att få ett längre vik eller en tjänst (!) fram till oktober. Det är väl den trösten jag har att jag faktiskt ska gå hem sen i oktober.

Ringer dom inte idag, så ska jag ta en promenad, sen har jag faktiskt bil idag - kors i taket - och ska åka in till Bergslagscenter och se om jag hittar några blommor till köksfönstret. Mina nuvarande är lite trötta.


That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback