Dream on

Det här drömmer jag om just nu:

♥ Att Wille ska vara hemma (han kommer runt 23 då sover jag garanterat)
♥ Att en ostbricka ska stå framför mig med en garantisedel på att det är helt ofarligt att äta upp den (by myself, sorry Wille men du kan ju äta ostbricka närsom)
♥ Ett glas rött till osten vore ju inga fel....men här får jag drömma vidare..
♥ Ett besök hos frissan, gärna gratis - det tycker jag att jag är värd..
♥ Ett varmare soligare väder eller ska jag säga stabilare väder...
♥ Lite nya shorts o brallor som sitter "gött".

Det var väl ödmjuka, realistiska drömmar? ;)

Just ja, jag fick låna en bok av Sanna häromdagen, en som jag medvetet faktiskt tänkt att Inte läsa.


Fy farao. Vill du känna dig galet illa till mods en stund kan du ju börja läsa den här.

Nu ska jag ta hand om tvätten och fortsätta knapra turkisk peppar...


Hepp!

Kommentarer
Postat av: Sara

Turkisk peppar är inte dåligt gött!! :D

2011-06-21 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback