Dress for success?

När jag fyllde år bjöd jag mig själv på ett par få reaplagg från HM online, och idag damp dom ner i brevlådan och allt passade, hur trevligt som helst!


Det här kan vara de sista bilderna ni ser på mig i bikini. Men det bju'r jag på! ;)


Jag ville ha ett par bikinbrallor som inte sitter som barntrosor och det fick jag! Mer åt mormorshållet :D


En liten klänning kan väl alltid sitta bra i garderoben


Och en liten jacka att ha när det ska bli 13 grader nästa vecka ;)
De enda shortsen jag kan ha är Willes så jag bor i dem och mammaleggings. Inte alltför hett.


Och apropå hett så regnar det galet mycket ute och det skulle bli upp emot 30-40 ml. Helt okej bara solen är tillbaks i morrn! Wille ska ha match ute i bäckhammar nu och jag tror det blir inställt...det märks om han snart kommer innanför dörren igen. Jag hoppas lite i smyg på det för då kan vi se på Red riding hood och ta helgen eftersom han är ledig imorrn (bortsett från en golfrunda som jag anser lika tråkigt som när han jobbar) själv har jag inget jobb imorrn och funderar på att ge mig själv helgen och ta igen det nästa vecka!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får att bjuda på fler magbilder framöver i alla fall, har ju jättesöt mage:)vill du kan du ju ta mina mammabyxor här snart, har ett par jeans och 3 par andra lite mjukare tror jag, de kanske är stora åt dig men kan ju vara skönt att ha hemma el så! Ska förhoppningsvis inte ha dom så länge till!

2011-06-09 @ 18:23:45
Postat av: Emma

Vi får allt se gällande magbilderna utan tröja ;)

Om jag kunde låna dina mammabrallor skulle jag såklart bli jätteglad och tacksam, provade ett par mammajeans på hm i strl 36 och dom var way to tajta så då gav jag upp..........!

Postat av: Emelie

Tror jag har 38 på mina från hm, de är små där tror jag... Ja jag ska inte ha dom mer sen, bättre dom kommer till användning hos någon annan!

2011-06-09 @ 19:36:18
Postat av: Anna T

Finaste magen ,fina kläder :) Kram

2011-06-09 @ 21:02:18
Postat av: Frida

Du är så fin!

Slutdiskuterat!

Kram

2011-06-09 @ 22:36:39
Postat av: Sara

Snygga kläder på snygg tjej! Hoppas också på mer naket förstås. Magbilder är ju så roligt!!

2011-06-10 @ 06:46:27
Postat av: Charlotte

Håller med tjejerna ovan, gud va vacker!

2011-06-12 @ 20:36:35
URL: http://charles.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack ni är alla väldigt snälla!

2011-06-13 @ 07:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback