Idioti

Här har jag gått i flera dagar och tänkt att jag ska göra kålpudding. För det är jäkligt gött. Jag köpte visserligen kålhuvudet förra veckan men tänkte att sånt står sig väl ett tag. Not. Jag tog såklart fram fläskfärsen ur frysen igår också för att ha framförhållning....Men så står jag nu här med ett kålhuvud som var ruttet inuti och en tinad fläskfärs jag inte vill göra nåt annat av än kålpudding. Orkar inte ta mig till en mataffär..........Så istället tar jag fram en stenfrusen falukorv (jag frös en HEL ring falukorv, varför i hela friden gjorde jag det?! Det har jag väl aldrig gjort förut) och försöker tina på vettigt sätt.............kålpuddingen blev alltså korv och pasta. Kul. Jättekul.

Imorrn skulle jag dessutom ha jobbat 11.30-18.30, men så är jag alltid för snäll så det slutade med att jag ska jobba 9-18.30 vilket jag avskyr för jag får så sjukt ont i ryggen. I natt var jag uppe halv fyra och värmde vetekudden och ville krypa ur min egen kropp.

Vissa dagar blir jag bara så trött på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback