Möte med framtiden del 2

Jag känner mig som ett barn på julafton just nu. Ultraljudet är avklarat och allt såg bara bra ut! Så nu blir det gnällfritt ett par dar framöver ;) Jag fick iallafall världens finaste födelsedagspresent en dag i förväg känns det som när man såg hjärtat som slog och slog och slog. Jag som normalt sett inte gillar hjärtslag och puls osv, har nog aldrig varit så glad över att se ett pickande hjärta. Vi blev dock framflyttade 5 dagar, vilket känns sådär men bättre sent än aldrig eller hur? Så nu är vi satta till 27/10 och kusin Lina som också väntar sitt första till 24/10! Det blir en väldigt spännande höst!

Tyvärr fick vi universums sämsta bild på bebis och både wille och jag var så uppe i det blå när vi var där så ingen kom ihåg att ta egna kort med mobilen, attans! Men ja jag lägger väl ut den ändå, trots att det ser ut som ett litet ödlebarn och det mesta man ser är en ryggrad!


Katastrofbild va?

Eftersom det är första juni idag passar det ju bra att presentera Junie Estella Fagerman!
Det är ju inga garantier på sånt här men barnmorskan såg blygdben jag såg bara en rumpa! Jag tar det med en nypa salt men så är det iallafall. Och nej vi har inte valt Junie som namn för att det är juni månad just nu. Det är något som jag hållt på i flera år. Det börjar ju bli allt vanligare men inte sådär som Emma var när en annan växte upp och man fick bli kallad Emma F, Emma J, Emma K osv... - än sålänge iallafall!

Nu ska jag ta o städa innan jobbet för efter jobbet kommer Annapanna på lite födelsedagsfika!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket vackert namn! Vad härligt att allt såg bra ut! Du kommer somna gott inatt:)

2011-06-01 @ 10:32:37
Postat av: Emelie

Å vad skönt! Nu ska du se att oron lägger sig lite...helt försvinner den aldrig:) jättefint namn med! Vi blev också framflyttade en vecka, kändes surt men de kan lika gärna komma tidigare ändå!

Kram!

2011-06-01 @ 11:13:58
Postat av: Anna T

Grattis :)finaste flicknamnet på den finaste flickbebisen <3 Jag är stolt . Ses om en stund. Kramar

2011-06-01 @ 11:50:12
Postat av: Kusin-vitamin

Åh va fint med Junie! Min privata BB-statistik säger mig att jag träffade ganska många Junisar förra sommaren men har inte sett till en enda under resten av året, så det är nog lagom vanligt! Ångrar nästan att vi inte kollade kön nu men den som spar han har...

Kram

2011-06-01 @ 12:16:10
Postat av: Leo

Längtar efter dig kära kusin!

Puss o kram Leo

2011-06-01 @ 12:54:29
Postat av: Emma

Ni är väl för söta allihop! =)

Lina, jag gissar på att Junie får en tjejkusin! Sådäså.

2011-06-01 @ 21:40:50
Postat av: Linda

Jättefint namn! Och vad skönt att allt såg bra ut. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback