Padda

Wille var på framsidan o greja och skulle lyfta bort tre stora säckar med plantjord som har legat där o skräpat, och vad hittar han under där om inte..............................


Urtidsdjuret ALLAN!
Jisses amalia.
Han fick dock inte bo kvar utan blev transporterad till baksidan där han kanske kan växa o frodas lite till...?!



Idag skulle jag sluta 16 egentligen men vi gav varandra lite tid då det var knapert med barn, så jag gick strax innan halv tre. Hämtade upp mamsen och drog in till Kga och H&M och införskaffade mig ett par mammajeans, ett par mjukisbrallor och ett par mjukisshorts. Jag lovar att det var som att sätta på sig en bit av himmelen. Efter att ha plågat mage, blåsa och bebis länge nog nu fick jag snällt kosta på mig detta och det känns som det är värt det! Däremot kommer jag ju variera mellan dessa tre plagg under hela graviditeten för mer plagg köper jag inte...
Nu har vi nyss kommit hem från mamma o pappa där brorsan och Elin och självklart lilla Lina har landat. Brorsan satt igång direkt med att baka såklart...tårtbotten från scratch, vaniljkräm från scratch osv......jobbiga människa! ;)




Lilla söta monster






Man känner sig galet het i såna här......

Imorgonbitti ska får vi lite besök av Mickan & Tobbe som vi inte sett på länge nu. Vi brukar ju fira midsommar tillsammans men i år blev det annorlunda, dels för att pappa fyller 60 och Tobbe hade fotbollsträningar under helgen. Så det blir knytisfrukost imorrn, ska bli mysigt!
Sen blir det fika hos faster och farbror på eftermiddan och på kvällen blir det firande av pappa hemma hos mami o papi! Eftersom Elin är dödligt allergisk mot fisk och skaldjur blir det en sillfri och allt annat i den kategorin man kanske är van vid att äta vid midsommar, men det är helt okej det kan man ju äta närsom egentligen. Istället kommer det serveras bland annat hjortentrecote från Hygns viltbutik. Närproducerat och bra!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Fina kläder och ännu finare mage:)vi ses snart.ha en härlig dag imorgon .Kram

2011-06-23 @ 21:01:56
Postat av: Emelie

Tror de är dom jeansen och joggingbyxorna jag med har, himla sköna...snart kan du ta över lite här och ha som ombyte:) hoppas slippa dessa kläder snart! Ha en toppendag imorn, jag hoppas jag ska föda barn som du sagt men tror tyvärr det dröjer lite till:)kram kram

2011-06-23 @ 23:03:51
Postat av: Emma

Tack Anna du är söt du! Ha en härlig dag ni med!



Emelie, japp jag tror fortfarande att du kommer köra en favorit i repris imorrn...heja bebis! Jeansen är iallafall samma som dina så mycket vet jag, ska dock be wille sy upp dom för dom är ju meterlånga...!

Ha en bra midsommar och föd lite barn =)



Kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback