Sol i sinne

Solen skiner o fåglarna kvittrar. Jag sitter o funderar på vad jag ska hitta på under dagen. Det jag vet är iallafall att jag ska åka till Mio när det öppnar, fick presentkort där igår och det var tusen år sen jag var där. Såg att dom hade lite rea nu också. Sen kanske jag tar en sväng till klockargården beroende på......sen blir det nog en bra bok i solen resten av dagen. Wille jobbar som bekant.

Ringde till Källan imorse o prata med nån Bm som inte verkade ta det jag sa med allt för stort allvar så vi får väl se. Blir det värre ska jag vända mig till kstad sa hon. Spank you for that! Det är inte värre än men det har heller inte släppt.

Det står att det ska bli 27 grader idag när jag kollar på i-phones väderapp, och den stämde väldigt bra när vi var i Barcelona, så nu undrar jag om det verkligen stämmer nu med? Och vad tar man på sig när man aldrig vet om man ska frysa ihjäl eller inte!

Have a sunny day hursomhelst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback