Sol o bad

Gud va matt o konstig man blir efter en dag ute i värmen. Har haft en trevlig dag med Anna, vi åkte ut till Revsand och låg där ett par timmar. Jag insåg än en gång att jag inte gillar o sola och ville mest hålla mig i skuggan. Det blev ett bendopp men inget helkroppsdopp, vet egentligen inte varför för det var inte kallt! Det får bli i morgon. När magen kurrade tillslut åkte vi in till stan igen och tog en lunch på Thai. När Wille kom hem åkte han o jag ut till Skymningen där Nina och Linus satt. Hängde där ett tag och nu är jag helt mör.......Har druckit alldeles för dåligt med känner jag.

Nu har iaf Wille två veckor semester, skönt för han men jag kan inte låta bli att känna mig småbitter över att jag INTE har semester. Imorrn jobbar jag bara på förmiddagen, och sen ska vi åka och bada. Vi får väl se vart det bär av, troligtvis revsand igen för allt annat ligger så långt bort. DÅ ska jag bada. :)

Lillstrumpa håller låda rätt så mycket i magen och både Wille och Anna har fått vittna till galna ryckningar och det ser verkligen ut som en alien håller på att bryta sig ut. Hon fick sig tre nya outfits av "tant Anna" idag, i tre olika storlekar så hon har att växa i! Jättefina. Får visa dom en annan dag för jag orkar knappt skriva på tangenterna just nu än mindre resa mig upp och ta kort på dem.

Det börjar ploppa ut bebisar till höger o vänster nu och snart är det Emelies tur (kanske i skrivande stund?! ;) ) och jag börjar också längta lite nu även om det är mysigt att va småtjock ett tag till :D
Oktober känns låååååååångt bort.



Anna smygfotade mig idag, jag skrattade när jag såg att jag ligger med munnen öppen som en fisk, det måste ha stått nåt revolutionerande i tidningen.....


Kommentarer
Postat av: Anna T

Tack för en jätte bra dag,mysigt att känna prinsessans sparkar:) Kram

2011-06-29 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback