The end of the day

Huvudvärk deluxe idag och trots världens skönaste sovstund på altanen, till ljudet av regn så går den inte över. Men trots detta har jag iaf införskaffat lite nya blommor. Åkte ju till bergslagscenter imorse, men hjälp va kasst utbud på blommor dom hade och va dyrt det var. Däremot har dom ju fina krukor och tillbehör. Så det blev två alldeles för dyra (för mig vill säga) vita krukor med fat men inga blommor. Svor över det i bilen hem men när Wille kom hem drog vi iväg till klockaregården så jag iaf fick två vita pelargoner att sätta i krukorna som nu får stå i köksfönstret. Det blev några till pelargoner till krukorna på trappen. Tack svärmor för födelsedagspengarna dom kom väl till användning!

Nu blir det hallon och blåbärspaj och koma i soffan.



Nu fattas bara en ny trappa!


Tada!


Det var inte bara jag som sov på altan....ser ni paddan? :)


Min lilla dvärgsyrén blommar!


Mums.

Kommentarer
Postat av: Sara

Man blir så glad av blommor!! Men det är inte gratis.. fy bubblan vad det sticker iväg och blir dyrt!!

2011-06-08 @ 20:49:32
Postat av: Emma

Ja usch visst blir det! Men förhoppningsvis lever dom länge ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback