Kroppsbehåring

Jaaha då var det torsdag kväll och bara fredagen kvar innan helg. En helg som känns toktråkig. Känner att jag har svårt att koppla av och bara ligga och läsa en bra bok osv....jag vill att det ska hända saker och jag vill ha pengar! Idag fick jag betala 255 kr för penicillin, tvåhundrafemtiofem kronor! Allt tack vare att jag har rakat mig. Ja det är sant. Jag har fått en inflammation i ljumsken efter rakning. Så hädanefter ska jag aldrig mer raka mig så ser ni nåt hårigt på stranden i sommar så är det jag, och hittar bebis ut vid förlossning kommer hon vara väldigt duktig! Ett litet tips: sluta raka er....ska vi inte göra hårigt till "den lilla svarta" tycker ni? I think so.
Tre tabletter om dagen - i tio dagar. Vilket jävla straff för fåfänga..


Hädanefter ska jag spara ut allt - överallt.

När jag inte pratade hårsäckar med doktorn så hängde jag lite med Emelie och Olle, en liten tur till skärgårn och sen bjöd de mig på goda pannkakor till lunch! Sen var jag på ett möte kring sommaröppna förskolan och efter det åkte jag en sväng till Sanna. Tänk om man vore ledig jämt....betalt då'ra....

Imorrn ska jag iallafall jobba större delen av dagen, är inte supersugen då jag inte ska vara på "min" vanliga avdelning med alla sköna fröknar och barn. Vägg i vägg känns lite som "se men inte röra"...

Gnällgnällgnällgnällgnäll.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Stackare men nu gäller det att ta åt sig av vad dom alltid skriver och säger runt oss "naturligt är finast " du tar dom på orden helt enkelt,så får du ha det som försvar om det gnälls ;) kram

2011-06-16 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback