Seg dag

Såhär sliten blir man av svensexa


Med jämna mellanrum hör man en snark och ett litet mumlande...

Själv hamnade jag framför "Livet på BB" på femman, och en tjej födde just sitt barn i vatten - och det ser ut att vara nåt för mig. Får man det i sverige ni som vet? Hursomhelst, när killen börjar störtböla så är det liksom kört för mig. Tur att Wille sover....

Allt jag har fått i mig idag har stannat där det är so far so good, vet inte vart det gick snett igår riktigt? Hoppas iaf det fortsätter så för jag är sjukt sugen på att stoppa i mig allt jag ser. Jag vill att Wille ska vakna, trolla fram en fantastisk film och moffa chips ...allt till the sound of spöregnet som är utanför!

Imorrn är det fortbildningsdag för större delen av förskolorna i stan så jag tror inte jobb blir aktuellt och jag känner att de dagar jag inte har jobb inbokat framöver får vara jobbfria med tanke på att jag ska jobba heltid resten av sommaren från och med v.27. Ingen direkt semester, så då kan man ju ta vara på de strödagar som kommer då och då. Tror jag ska göra ett besök på stan imorrn för bl.a ett besök på arbetsförmedlingen. Suck...

Wille ska bort imorrn, ett dygn igen, den här gången med boda borg så ja......vi ses när vi ses!

Ser i alla fall fram emot den här veckan, jobb på regnbågen och midsommarhelg! Ska bli kul att träffa storebror och Elin och framför allt kusin vitamin så vi kan sitta där på midsommar med våra saftglas medan alla andra dricker skumpa ;)


Kommentarer
Postat av: Kusin-Vitamin

Hellu. Tyvärr inte aktuellt med vattenförlossning i sverige...anses för riskfyllt, du får åka till england om du vill klämma ut den under vatten. Däremot kan du få bada hur mycket du vill på förlossningen under själva värkarbetet men kliva upp när det är dags.

Ser också fram emot en nykter midsommar! Ska bli så trevligt, hoppas vädret blir lite bättre bara!



Sov gott, kram

2011-06-19 @ 23:38:09
Postat av: Emma

Attans då! Bada lär jag nog göra om man nu får som man vill! Ses på fredag! Kram

2011-06-20 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback