Varmt varmare varmast

Jag överlevde dagen, knappt kan jag väl tillägga. När det blir fint väder och varmt i det här landet, då blir det verkligen tokvarmt! Vi har varit ute hela dagen men sista två timmarna var jag själv med två barn och det är än en gång så sjukt segt. Men nu är jag hemma och i morrn är jag ledig!! Så Anna joinar mig på en sol och baddag, det ska bli så skönt så jag bryr mig inte ens om ifall det är sol bara det är varmt och man kan vara ute. Som den fixare hon är fick jag de här mms:en förut,





Gulle!

Nu klarar vi oss ett par timmar =)

Jag har bara inte bestämt vart vi ska åka än, hult var tusen år sen jag var i och revsand känns sissodär. Vi får väl se! Jag är glad bara över att få göra vad jag vill en hel solig dag!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Imorgon kommer bli en kanon dag,kokosoljan är nerpackad jihoo:) Kram

2011-06-28 @ 20:46:15
Postat av: Emma

Då tar jag med solskyddsfaktor då! ;)

2011-06-29 @ 08:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback