Bye bye birdie

Alltså, jag är inte klok. Men det kanske ni hade förstått vid det här laget. Men jag älskar Oprah. Har gjort i alla år...Så nu sitter jag och kollar på hennes "Farewell spectacular" som är det absolut sista vi ser av Oprah på det sätt som man kunnat gjort de senaste 25 åren....fast just den här showen är som en gala med otaliga överraskningar för Oprah herself....och självklart kändisar som smörar. Det är lite för mycket ibland men ändå - sitter jag här o grinar. Speciellt när det kommer in massor med unga tjejer på scenen som talar om vad Oprah har gjort för dom i deras liv. Gaah! Jag försökte hitta ett klipp med det på youtube men jag hitta inget så vill ni se det ....ja ni vet hur man gör för att se saker o ting på datorn som nödvändigtvis inte går att få tag på.....I say no more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback